مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-11سياسي

پیش بینی هایی درباره سفرهای شهریور و مهر 


رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر پیش بینی کرد سفرهای تابستانی با توجه به تعطیلی های تقویم، تا 15 مهر ادامه یابد و با پایان تعطیلات ماه صفر، سفرها از استان خراسان رضوی به سمت سایر استان ها بویژه استان های شمالی پراکنده شود.

- رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر پیش بینی کرد سفرهای تابستانی با توجه به تعطیلی های تقویم، تا 15 مهر ادامه یابد و با پایان تعطیلات ماه صفر، سفرها از استان خراسان رضوی به سمت سایر استان ها بویژه استان های شمالی پراکنده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در پنجاه وهفتمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر که به انگیزه مدیریت سفرها در دهه پایانی ماه صفر و شهریور با حضور نمایندگان 28 دستگاه اجرایی برگزار شد، گفت: در حال حاضر با سه پیک سفر مواجه هستیم که تعطیلات پایان ماه صفر و تعطیلات نیمه نخست مهرماه را در بر خواهد گرفت.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر افزود: در تعطیلات پایانی ماه صفر مقصد تعداد قابل توجهی از زائران به سمت شهر مشهد در استان خراسان رضوی خواهد بود و به تبع این اقدام، استان هایی که به عنوان استان های معین انتخاب شده اند، شامل استان های گلستان، خراسان جنوبی و سمنان نیز دربرگیرنده پراکندگی سفرهای این تعطیلات خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی هایی درباره سفرهای شهریور و مهر 

پیش بینی هایی درباره سفرهای شهریور و مهر